Quelqu'un m'a dit.

Ada ketika saya suka mendengarkan lagu dalam bahasa asing atau lagu yang saya tidak mengerti maksudnya. Lagu-lagu yang mengajak saya untuk menikmati iramanya saja tanpa perlu memikirkan apa-apa atau mengingati apa-apa. Entry ini sekadar berkongsi satu lagu Perancis kesukaan saya, selain Ça ira dan Le temps de l'amour . 


Tempoh hari ada seseorang pernah bertanya bagaimana saya boleh mewarnakan seluruh gambar pada helaian buku Animal Kingdom, tanpa rasa bosan. This is one of the tips; pick a song that you enjoy, the one that you don't understand the language, you'll find it really helps you concentrate. Itu jugalah tujuan sebenar buku-buku adult coloring direka, sebagai satu terapi untuk melatih fokus dan menghilangkan stress.

"The act of coloring requires repetition and attention to detail, so you are able to focus on the activity, rather than your worries." - Amazing Benefits of  Coloring for Adults.


 J'espère que cela vous plaira ! 

Comments