Don`t be the one who is beautiful to the world but rather, be the one who makes the world beautiful.




"If you can't be a lover be a friend, a really good friend." :)

There will be times when we feel like we are meant to be alone, like this love we seek is not real and we created it to make sense of our emptiness. 

And because of that, sometimes some of us become bitter with the idea that love is only the anticipation of finding someone we will never live to meet. 

So we live our lives looking for something to fill us and give us meaning. Only to discover that in the end, love was never meant to be received by one person but rather all the people who made us feel at home.
- r.m. drake.  





Selalulah menjadi anak yang baik, kakak yang baik, abang yang baik, adik yang baik, sahabat yang baik, teman yang baik, murid yang baik, jiran yang baik. Yang pasti, jadi yang baik-baik sahaja. Biar nanti, orang akan selalu ingat kita, dengan kebaikan.

"Kebaikan yang engkau lakukan hari ini mungkin besok sudah dilupakan orang; Bagaimanapun, berikan yang terbaik dari dirimu. Engkau lihat, akhirnya ini adalah urusan antara engkau dan Tuhanmu, bukan urusan antara engkau dan mereka." 
Bambang Q-Anees.

---
"Pada hari itu sahabat-sahabat karib, setengahnya akan menjadi musuh kepada setengahnya yang lain, kecuali orang-orang yang persahabatannya berdasarkan taqwa (iman dan amal soleh)." [43:67].

Comments