Keep the inner child in you alive.


I may not have had the best childhood but I've certainly had the longest.


Kebahagiaan itu hakikatnya sangat sederhana. Dan seandainya kita sudah tidak lagi menikmati hal-hal sederhana, maka kita hakikatnya telah kehilangan sumber utama kebahagiaan. Memang kadangkala hidup ini mungkin terasa agak lebih keras dari biasanya, dari yang kita bayangkan. Maka lembutlah menghadapinya. Bukan menjadi anak kecil, tapi dengan menghidupkan kejujuran dan menghilangkan prasangka, seperti kanak-kanak. Belajar berdamai dengan keadaan dan belajar memahami diri sendiri, itu lebih baik.



"You don't need a reason for doing everything in your life. Do it because you want to. Because it's fun. Because it makes you happy."




Skills is not something you learn from the classroom, that is knowledge. Skills are learnt from doing and doing repeatedly. Keep doing what you love! :)

"The saddest thing in life is wasted talent, and the choices that you make will shape your life forever."

Comments

  1. Yeah, keep doing what you love..

    Love it, Ary :)

    ReplyDelete
  2. Anonymous9.3.16

    Kalau boleh saudari share, apa kriteria lelaki idaman saudari? Terima kasih. Sorry kalau keluar topik, taknak jawab pun ok :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yang selalu memuliakan orang tuanya dan pandai menjaga diri. Sebab bila jumpa orang2 macam ni, tak kira lelaki atau perempuan, memang akan buat saya respek kat diorang. Seriyes.

      Delete

Post a Comment